bollaeszter 2009.08.12. 09:38

Fotós séták

Rég írtam már ide, pedig lett volna miről írni, így most jöjjön egy összefoglaló bejegyzés az elmúlt időszak néhány fotós útjáról.

Az első a Városligetbe vitt, ahol persze elsőként a kacsák vonták magukra figyelmemet és amíg meg nem találtam, hogy hol szundikálnak, addig minden koncentrációmat is, mert ébren valahogy állandóan mozognak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tovább haladva készült néhány lesifotó napozó lányokról, de ez nem igazán az én műfajom, így a továbbiakban inkább eltekintek hasonló képek készítésétől. Azt gondolom, hogy ha csinos lány fotózok, akkor jobb, ha a lány ennek tudatában van és ennek ellenére sikerül mégis a maga természetességében megörökítenem a szépségét.

A séta vége felé készült el a kedvenc fotóm a nap folyamán (de legalább elkészült, rosszabb lenne, ha nem). Ezt az ING épületéről készítettem, és már amikor az épületet megláttam, tudtam, hogy milyen kép az, amit végeredményként látni szeretnék. Ezért tényleg nagyon örülök, hogy sikerült megvalósítanom, szeretem ezt a fotót.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Másnap a Kopaszi-gátnál jártunk, ahol már többször fotóztam, de most először láttam ilyen magas vízállásnál a helyet. Egészen furcsa volt, hogy több padsor is eltűnt a vízben, ez jelentősen megváltoztatta az öböl arányait. Egyébként a sárkányhajó versenyt terveztem fotózni, abban reménykedve, hogy sikerül jobb képeket csinálni, mint tavaly, de sajnos hamarabb végetért a verseny, mint gondoltam volna, így erről lemaradtam.

Érdekes módon erről a napról igazán egy fotóm sem maradt meg bennem, egyelőre nem tudnék mit megmutatni, de később adok még egy esélyt annak a sorozatnak is, hátha akad közte rejtett kincs.

Régi tervem volt már az éjszakai fotózás, nagyon szeretnék igazi giccses képeket készíteni Budapestről. Így harmadik fotós sétánk témája ez volt, és meg kell mondanom, nagyon élveztem. Nem készítettem végül olyan giccses képet, amilyet eredetileg szerettem volna, de nem bánom, mert ez az este a kísérletezésé, játéké volt. A képek lehetnének jobbak, de majd legközelebb. Most annak örülök, hogy végre ezt is kipróbáltam és innen lehet majd továbblépni legközelebb (terveim szerint hamarosan). Az éjszaka egyik kedvenc képe ez a buszos-autós-fénycsíkos, ami ugyan nem saját ötletem volt (utólag is köszönöm az illetékes elvtársnak), de nagyon megtetszett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hosszú - és egyáltalán nem részletes - beszámoló végére maradt Scott Kelby Worldwide Photowalk elnevezésű projektje, melyet idén rendeztek meg másodszorra. Most végre Magyarország is beszállt, rögtön két sétát is indítva: egyet Badacsonyban, egyet pedig a pesti állatkertben. Utóbbira én is jelentkeztem és biztos vagyok benne, hogy jövőre is ott leszek, bárhova vigyen is a séta.

Állatkerti fotózásra eléggé alkalmatlan időt fogtunk ki sajnos, így az idő jó részét az orrszarvúaknál vendégeskedve töltöttük, ami vaku nélkül elég hamar unalmassá vált. Azért így is volt alkalmam néhány jó képet készíteni, bár a fény hiánya arra kényszerített, hogy lemondjak az igazán érdekes témákról. A nap kedvenc fotója végül ez lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És erről a sétáról még egy képet illik csatolnom, amelyik az indafoto.blog.hu szavazásán második helyet ért el - és innen is nagyon köszönöm mindenkinek, aki az én fotómra szavazott.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék:fotózás fotóséta scott kelby photowalk Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr491304518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása