bollaeszter 2009.08.21. 08:56

Augusztus 20.

Azzal kell kezdenem, hogy nem szeretem a tömeget. Ez persze nem túl szerencsés állapot, ha az ember olyan helyen szeretne fényképezni, ahol tömegek vannak. Ilyenkor marad két választás: az ember leküzdi fóbiáját és benyomakodik a tömegbe, vagy pedig annak széléről próbálkozik egy ideig, abban reménykedve, hogy csak sikerül egy-két használható képpel hazatérnie.

Idén a második megoldást választottam, de az eredmény azt súgja, hogy jövőre muszáj lesz erőt vennem magamon és megküzdenem (másokkal és önmagammal) a jó képekért.

Azért lett olyan kép, amit szívesen megmutatok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Estére a tömegiszony mellé még tunyaság is becsusszant, így a tűzijátékot az erkélyemről néztem és fotóztam. Most először vágtam bele tűzijáték fotózásába, bár már tavaly is szerettem volna, de akkor mire rájöttem, hogy jól látni az erkélyemről, kirohantam az állvánnyal, felállítottam stb., addigra véget is ért a móka.

Most jó előre odakészítettem mindent, persze az aksi így is lemerült közben, mert valaminek azért csak kell történnie. Persze volt kéznél tartalék, szóval nem estem pánikba.

Tapasztalatok:

- fókuszra figyelni kell, közben is állítgatni, módosítgatni és nem abban bízni, hogy jól belőttem még az elején

- ha a szomszéd házban fel lehet menni a tetőre, akkor talán nálunk is, ennek érdemes utánanézni, mert csak szebb egy tűzijáték a belelógó antennák és kémények nélkül...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr361327371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása