bollaeszter 2009.09.12. 20:23

Rómaiak nyomán

Legutóbbi fotós sétánk Óbudára vezetett, ami kiváló terep, ha az ember a római építészet maradványaira kíváncsi. Én pedig nagyon szeretem a romokat és szívesen hallok történeteket letűnt korokról, szóval abszolút nekem való téma volt. Az már más kérdés, hogy a rómaiak lépcsőit fotózva miért idéződtek fel bennem maja templomok... :) Elárulom, azért, mert hozzájuk gyerekkorom óta húz a szívem, de eredetiben még sose láttam őket. El is gondolkodtam, hogyan lehetne még piramisokat hamisítani itthoni épületekből, projektnek ez se rossz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék:óbuda fotóséta Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr781377789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása