bollaeszter 2011.08.09. 09:26

Kinga és Gergő

Már az első esküvői fotózásom után is azt gondoltam, hogy esküvőt fotózni különleges élmény. Pedig akkor a résztvevőket nem is ismertem olyan nagyon, mégis átragadt rám az egész esemény hangulata, öröme, romantikája.

Kinga és Gergő esetében ráadásul egy olyan párost fotózhattam, akiket ismerek, szeretek, és ami még különlegesebbé teszi: jelen voltam, amikor megismerkedtek. Gergőt ismertem már találkozásuk előtt is, és egészen rendkívüli volt az a változás, ami végbement benne. Azt éreztem rajta, hogy valahogy megérkezett, nemcsak megtalálta akit/amit keresett, hanem ő maga is ott van, ahol lennie kell.

Nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok nekik, és innen üzenem, hogy kisbabákat is szeretek fotózni. ;-)

 

Címkék:esküvő szabadban esküvői ruha Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr993136228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása