bollaeszter 2008.12.25. 16:43

Karácsonyi ajándékok fotósoknak

Mi dobogtatja meg egy fotós szívét karácsonykor? Ha hó ül a fákon, jégcsap lóg az ereszekről és ha olyan ajándékot kap szeretteitől, ami a fotózással kapcsolatos. Nekem idén két könyvvel is kedveskedtek szüleim, az egyik Kelby digitális fotós könyvének második része, amit már nagyon vártam. A másik pedig John Freeman Portré könyve, amit szintén nagyon szerettem volna elolvasni már.

Persze azonnal el is kezdtem olvasni a Kelbyt, tele van jó tippekkel, tanácsokkal. Minek következtében már most azt számolgatom, hogy miből fogok tudni vakut venni, meg azért igazán kellene most már egy 50 mm-es lencse is (utóbbi szerencsére nem is annyira drága). Szóval nincs mese, pénzt kell keresnem.

Ja és ma reggelre még hó is esett, úgyhogy csináltam is pár képet a havas háztetőkről, majd otthon felrakom őket (a laptopom sajnos nem bírja a PS-t).

Itt egy kritika a Kelby könyvről.

Update: blogom egyik ihletője, egy fotós kolléga a flickr-ről, szintén ezt a könyvet kapta karácsonyra és nagyon hasznos bejegyzést írt róla blogjában. Érdemes megnézni!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr17841401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása