bollaeszter 2009.01.03. 13:09

Retusálás

Egyébként is nagyon szeretem az utómunkát, ez asszem már a legelső bejegyzésből is kiderült. Amióta viszont elkezdtem a tanfolyamot Péternél és belekóstoltam a portrék retusálásába, azóta ez a kedvenc tevékenységem PS-ben. Kicsit olyan érzésem van néha közben, hogy a portréba már eleve bele van kódolva a végeredmény, hogy hogyan is kell kinéznie, én csak lehántom a héjakat róla, hogy előkerüljön. Elég fellengzősen hangzik, de gondolom, mivel ez egy alkotási folyamat, ezért ad ilyen érzéseket az embernek. A fotózásban is megvan ez, az alkotás, teremtés élménye, talán ezért is szeretem.

Majd egyszer teszek fel előtte-utána képeket, de egyelőre nincs olyan, ahol erre engedélyem lenne. De majd lesz. :)

Címkék:photoshop retus alkotás portré Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr51855017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása