bollaeszter 2009.01.09. 21:47

Retus II.

Na szóval beszéltem itt a retusálás örömeiről, miközben kb. annyi tapasztalatom van róla, mint egy egyhetes csecsemőnek a hosszú élet varázsáról. Járok egy tanfolyamra, ami a portréfotózás csínját-bínját hivatott megmutatni az a iránt érdeklődőknek. Egy igen neves fotográfus, Szipál Péter tartja. Hihetetlen figura, imádnivaló. A legklasszabb persze az, hogy az ő műtermében fotózhatok szép modelleket, profi világítással, sminkkel, mindennel. Mint egy igazi fotós. :) Majd írok egyet a világításról is, már csak azért is, hogy le legyen írva valahova.

No és itt okították nekünk a portré retusálást is, amit még rengeteget kellene gyakorolnom, és fogom is, mert ahogy előzőleg írtam, imádom csinálni. Tehát az a két kép, amit most megmutatok, műtermi körülmények között készült, mindent alámtettek, én nagyjából csak a fényképezőgépem gombját nyomogattam és ámultam a készülő képeken. Otthon meg nekik estem Photoshoppal. :)

 

Címkék:photoshop retus portré műterem szipál Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr91868216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása