bollaeszter 2009.01.18. 11:30

Egészalakos fotózás

Tegnap a tanfolyamon először készítettünk egészalakos fotókat, eddig csak portrékkal foglalkoztunk. Nagyon nehezen ment az elején, egyszerűen nem tudtam átállni erre az új helyzetre. Eddig egy jó pillantást, arckifejezést kellett elkapni, ami szintén nem könnyű, de most egy egész testet kellett jól elhelyezni a képen és én csak azt éreztem, hogy semmi se jut eszembe - és ez a képeken is jól látszott. Aztán szerencsére az egyik sorozatnál hirtelen ráéreztem a dologra és sikerült pár jó beállítást kitalálni, a modell is úgy tűnt, hogy élvezte és beleérzett abba a hangulatba, amit szerettem volna megörökíteni. De a következő sorozatoknál megint hiányzott valami. Lett ugyan pár elfogadható kép, de egyik sem igazán jó. Viszont összességében nagyon tetszett a dolog és nagyon jó lenne még gyakorolni ezt a témát.

A világításról megint újat tanultam, a legjópofább és ötletesebb az volt, amikor a vakut a fal felé irányítottuk és onnan verődött vissza a fénye - soft box kicsit másképp.

Címkék:műterem szipál Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr46885040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása