bollaeszter 2009.02.14. 10:07

Pin-up

Még nem is írtam az utolsó fotózásról, amin Szipálnál részt vettem, pedig nagyon érdekes volt. A portré- és a divatfotózás után most más irányt vettünk és kicsit erotikusabb hangulatú pin-up képeket készítettünk. Nagyon tetszett ez a munka, bár először kicsit tartottam tőle, hogy nem fogom-e kellemetlenül érezni magam, amiért egy félmeztelen leányzót kell fotózni, de szerencsére a lány maga is elég lazán kezelte a szituációt és a hangulat is végig jó volt, úgyhogy teljesen feleslegesen aggódtam. A végére pedig szokás szerint az ötleteim is megjöttek (úgy tűnik, mindig kell egy kis idő a bemelegedésre).

Most a tanfolyam után persze jön a neheze, az önálló fotózás, de az első akadályt asszem máris sikeresen vettem, holnap pedig beindul a házi stúdió, ahol már nem leszek egyedül. Nem is kétséges, hogy ebből csak jó dolog sülhet ki. :)

  

 

  

 

 

Címkék:szipál pin up Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr22942283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása