bollaeszter 2009.09.05. 10:49

Előkészület

A délelőtti sajtótájékoztató után az esti divatbemutató és celebfelvonulás is érdekesnek ígérkezett. Hatalmas tömeg gyűlt össze, bent mozdulni is alig lehetett, ezért én inkább kint maradtam és az érkező vendégeket fotóztam. Ebben nagy segítségemre volt egy profi fotós kolléga, aki mellett beleszagolhattam a munka számomra eddig inkább idegen rétegeibe.

Most mégis inkább kicsit korábbra mennék vissza, az előkészületekhez. Alkalmam nyílt bemenni a kulisszák mögé, megnézni a ruhákat, amelyeket a divatbemutatón viseltek aztán a modellek, és minimális olasz tudásom összekaparásával lejutottam az alagsorba is, ahol a fodrászok és a sminkesek már teljes gőzzel dolgoztak a lányok és fiúk szépítésén. Ekkor készült az alábbi fotó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék:tükör modellek smink fodrász stylist divatbemutató Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr781361568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása