bollaeszter 2010.02.12. 10:39

Válogatás

Elkezdtem egy fotós képzést, mert nagyon érzem, hogy hiányoznak a technikai alapok, no meg azért is, mert szeretnék más szempontokból is továbbfejlődni. És mindezek mellett még az is motivál, hogy más fotósokkal, fotózás iránt érdeklődőkkel tölthessek időt.

Hetente fogunk újabb és újabb feladatokat kapni, amelyekről egyelőre csak annyit tudok, hogy néha elég furcsák lesznek. Most az első óra után mindössze annyit kaptunk feladatul, hogy az eddigi képeink közül válasszuk azt a 20-at, amelyeket mi a legjobbnak gondolunk.

Először úgy gondoltam, végiglapozom az elmúlt években született többezer képet és abból próbálok válogatni, de aztán úgy döntöttem, inkább csak a flickr-re feltöltött képeimet nézem végig, hisz az már eleve egy megszűrt anyag, könnyebb lesz azt még tovább szűrni.

A válogatás eredménye itt látható. Ezeket a képeimet szeretem most a leginkább - kíváncsi vagyok, mennyire alakul át ez a lista mondjuk egy fél év múlva.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr611751515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vAfotóriporter · http://blog.volgyiattila.hu 2010.02.15. 00:39:17

Gratulálok a válogatáshoz, és kíváncsi leszek az eredményekre.

Elárulod, hogy milyen képzést választottál?

bollaeszter 2010.02.15. 08:41:33

@volgyiattila.hu: Köszi neked is, hogy benéztél! Nem titok amúgy, a Szellemkép Szabadiskolára járok: www.szellemkep.hu

nemazamasik 2010.02.16. 11:47:59

Szia! bekukkantottam a blogodba, tetszik!
A képzésben kapott feladatokról szabad lesz itt írnod vagy topsecret lesz? :)

bollaeszter 2010.02.16. 12:00:36

@nemazamasik: szerintem nem lesz titkos, úgyhogy itt mindenképpen fogok írni róla. :) Holnap este tudom meg az elsőt. :)

pihe · http://www.csorge.hu 2010.02.19. 15:06:50

Nagyon kellemes válogatást sikerült összeraknod, a képeid nagyrészét már korábban elraktam a fejembe, jó volt most így visszanézni. :o)

Én is nagyon kiváncsi vagyok a feladatokra, és magára a képzésre is. Azt látom, hogy a harmadik évfolyam végén van "diplomázás", de ez államilag elismert papír vagy "csak" oklevél?

bollaeszter 2010.02.19. 15:29:12

@pihe: Szia, köszi, és jó itt látni újra :)
Eredetileg úgy terveztem, hogy az első feladatról megemlékezem egy újabb bejegyzésben, de végül nem kaptunk most semmit, mert kicsit megcsúsztunk az idővel. De talán jövő héten.
A suli 3 éves, igen, de nem államilag elismert, ezért "szabadiskola". Amikor alakult, még nem volt a képzőn fotó szak, ezért ez egyfajta hiánypótló főiskolai fotós képzés szeretett volna lenni. Azóta fősulin is tanulható a fotózás, de ott egybekötik egyéb dolgokkal, pl. rajzolni is kell (ami nekem nem menne), ez itt meg egy lecsupaszított fotós képzés.
Egyébként az utolsó év (ami másfél év hosszú) már csak a specializációról szól, már az első másfél év (ennyi tulképp az 1. és 2. év) megadja a kellő alapokat ahhoz, hogy profi fotós válhasson valakiből.
Majd még írok mindenképp itt a suliról, eddig amúgy kis fotótörténetet tanultunk, analóg gépek felépítését és színelméletet.
süti beállítások módosítása