bollaeszter 2011.06.10. 10:10

Esküvő - előkészületek

Ha valaki netalán aggódott volna: nem, a blog nem szűnt meg, és nem is azért szünetelt, mert nem fotóztam volna az elmúlt hetekben. Épp ellenkezőleg, kifejezetten sűrű, fotózással teli időszakon vagyok túl, és még most sem jött el teljesen a pihenés ideje, mert megleptem magam egy tánc-akt workshoppal, ami ma kezdődik...

Az esküvői előfotózásnál hagytam legutóbb abba, amit egy héttel később maga az esküvő követett. Bevallom, izgultam előtte, mert ez egy igen felelősségteljes feladat, ismétlésre pedig nincs lehetőség. A nap folyamán mégsem e felelősség súlyát éreztem, hanem engem is elkapott az ifjú pár és családjuk, barátaik vidám, boldog hangulata.

A nap elég korán kezdődött, mert szerettem volna a reggeli készületektől (fodrász, smink) végigkísérni a napot. Jöjjön erről pár kép - egyúttal pedig szeretném megköszönni Kittinek és Árpinak, hogy részese lehettem életük eme különleges napjának és nagyon sok boldogságot kívánok nekik!

 

Címkék:esküvő smink fodrász esküvői ruha 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr42972587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.06.10. 17:48:39

Én már tényleg aggódtam! :)
süti beállítások módosítása