bollaeszter 2011.07.21. 10:11

Tűz és Szél

A héten Eifert János workshopon jártam, a portréfotózás volt a téma. Arra már tapasztalatból rájöttem, hogy egy workshoptól nem várhatom, hogy jó képeket készítek, ezért most ezzel egyáltalán nem is próbálkoztam, inkább igyekeztem ötleteket meríteni egy saját fotózáshoz.

Ugyan műteremben voltunk, lámpákat mégis alig használtunk. Gyertyákkal, mécsesekkel, zseblámpákkal világítottuk meg a modellt, vagy épp saját magunkat. Ez játéknak is jó volt, de a tanulság persze főleg az, hogy nem kell drága felszerelés ahhoz, hogy izgalmas portrét tudjunk készíteni. Nagyon jó, érdekes este volt, és megkaptam, amit vártam tőle: feltöltődtem, és most már alig várom a következő fotózást, hogy kipróbáljak pár új ötletet.

Azért hoztam egy képet is, amiről nekem sok minden eszembe jutott, és aztán még ezt a történetet is megtaláltam.

Címkék:modell workshop műterem eifert Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bollaeszter.blog.hu/api/trackback/id/tr743085571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása